گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۵ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۷۴ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۹۰۱ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۲۵۳۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۴۶۸۶۰۸ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٤٠٣/٢/١٠ - ۹۰۱ مورد

اجرا شدن طرح "مکمل یاری"

سه شنبه ٢٠ آذر ١٣٩٧ ساعت ٩:١١ ق.ظ   ( بازدید : 492 نفر )


اجرا شدن طرح "مکمل یاری" برای 1878 دانش آموز شهرستان گرمه

 

اجرا شدن طرح "مکمل یاری" برای 1878 دانش آموز شهرستان گرمه

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمه از طرح مکمل یارى ویتامین D  برای 1878دانش آموز شهرستان گرمه خبر داد.

ایشان  اظهار داشتند: وزارت بهداشت و درمان برنامه‌های گوناگونی را برای گروه‌های سنی مختلف در نظر گرفته است تا بتواند به عنوان متولی اصلی حوزه سلامت در کنار سایر نهادها به ارتقای سطح سلامت جامعه کمک کند.

وی افزود: دانش آموزان نوجوان امروز، پدران و مادران آینده جامعه می‌باشند و با توجه به شرایط سنی که دارند در معرض انواع آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و جسمی‌اند که نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان از اجرای طرح توزیع مگادوز ویتامتین D در 25 مدارس شهرستان خبر داد و افزود: 16902 پرل مگادوز ویتامین D نیز برای 1878 دانش آموز دختر و پسر در مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم توزیع می شود که هر دانش آموز باید9 عدد پرل را در طی 9 ماه تحصیلی(ماهانه یک عدد) مصرف نماید.

فخرانی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها به صورت کاملا رایگان می‌باشد افزود: هدف از اجرای توزیع قرص مگادوز ویتامین D، افزایش جذب کلسیم در بدن دانش آموزان است تا در آینده با پوکی استخوان و سایر بیماری‌های مربوط به آن روبه‌رو نشوند.

وی با بیان اینکه توزیع این تعداد مکمل برای هر دانش آموز تنها جنبه پیشگیری دارد گفت: دانش آموزانی که با کمبود شدید کلسیم مواجه هستند باید طبق دستور پزشک ویتامین D را دریافت کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمه خاطر نشان کرد:وزرات بهداشت و درمان با همکاری آموزش و پرورش طرح‌های دیگری چون وارنیش تراپی، تربیت سفیران سلامت، طرح پدیکولوزیس نیز در مدارس اجرا می‌کند و کارشناسان و مراقبین سلامت نیز با حضور در بین دانش آموزان آموزش‌هایی لازم را در زمینه‌های مختلف ارائه می‌دهند.

 


منبع : روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمه چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.







جستجو
اعتیاد در خانواده (۴۰۸۳ بازدید)
معرفی (۲۸۶۷ بازدید)
معرفی شهرستان (۲۵۲۱ بازدید)
قرص اکس (۲۳۹۲ بازدید)
معرفی شهید دیالمه (۲۲۶۴ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...